Centrālā vēlēšanu komisija
Tā ir neatkarīga valsts institūcija.
Tā ir vēlēta valsts institūcija.
Komisijas locekļus ievēl Saeima.
Komisija tiek ievēlēta uz 4 gadiem.
Komisiju vada Kristīne Saulīte.
Komisija organizē:
- Saeimas vēlēšanas;
- Eiropas Parlamenta vēlēšanas;
- Pašvaldību vēlēšanas;
- Parakstu vākšanu;
- Tautas nobalsošanas.
Nākamās vēlēšanas
2025. gada 7. jūnijā notiks pašvaldību vēlēšanas.
Tajās tiks ievēlēti deputāti 35 novados un 7 valstspilsētās.
Ievēlētie deputāti nākamos 4 gadus strādās kopumā 42 pašvaldībās.
Deputāti tur pārstāvēs katras pašvaldības intereses.
Vēlēšanās var piedalīties pilngadīgi Latvijas pilsoņi.
 
     
     
    